dissabte, 20 de setembre del 2014

Apple, Dr Bloom i El Capet...

Aquest estiu, una amiga em va dir que a més de compartir coses del poble, fet que li semblava perfecte..., se'm queixava de que comparteixo poques coses de Barcelona. I des de fa uns dies crec que li estic fent una mica de cas.
L'altra tarda, després d'una sessió de formació grupal al One to One de la flamant botiga Apple de Plaça Catalunya, on sempre que vaig me n'adono del poc que se respecte a dreceres informàtiques.


Vaig decidir caminar una mica per Rambla Catalunya i tornar a casa des de la parada de Diagonal. I pujant per la banda dreta, vaig descobrir una botiga divertida, Dr Bloom.




I avui me n'he recordat que vaig fer dos fotos rapidetes perquè ja era tard i havia quedat per sopar amb uns amics a un restaurant que ens va agradar molt. El Capet, molt a prop de la Plaça Gala Placídia.




I buscant informació de Dr. Bloom, he trobat unes fotos reveladores del seu estil . (Blog de DR Bloom).








I acabo de veure que en la pàgina web, s'hi poden comprar plantes amb missatge i tot...






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada