dimecres, 1 d’abril del 2015

La història d'un bikini negre

Quan tinc temps de sobres, o millor dit quan em permeto malgastar una mica de temps del que hauria de dedicar a altres coses més profitoses i que estan des de fa temps en algunes de les meues llistes de coses pendents, tafanejo per la ciberesfera. I perdent una mica d'aquest temps, vaig veure aquest bikini que em va semblar quasi perfecte. 
Un bikini que és negre, que sembla còmode i que tapa el que té que tapar per poder entrar i sortir de l'aigua amb llibertat de moviments, compleix els requisits mínims que jo li demanaria a un bon bikini. I del bikini trobat al banyador i altres models basats en el mateix disseny, unes ones simpàtiques i estiloses que m'encanten.
El que no m'esperava és que acabés descobrint la marca amb tanta facilitat. És de Marysia Swim, una marca de Maria Dobrzanska Reeves, ex ballarina de ballet i una apassionada del surf. Es veu que Maria va ser socorrista mentre estudiava, i això í la seva passió pel surf van fer que s'inspires amb el neoprè per dissenyar els seus primers tratjes de bany i bikinis.

No us agraden?







I del bikini negre al blanc...


I del bikini al banyador...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada