divendres, 5 de juny del 2015

Una finestra amb vistes

Avui emularem a els/les bloguers que es dediquen a caçar i compartir els seus descobriments virtuals. Que no són més que aquelles webs o adreces que els han agradat o cridat l'atenció en els seus tours virtuals particulars. 
Avui m'agradaria compartir algunes adreces nostres, de la Ràpita. On hi ha moltes coses interessants per compartir. Com se que n'hi ha moltes i en aquesta publicació només en compartirem unes quantes, ho deixem com a post ampliable a  més edicions.

La primera adreça és la que més em va sorprendre que és el web de Roigestudi i del que ja vaig publicar fa un temps. La seva creativitat i els seus projectes em van deixar en la boca oberta. Ells van fer el projecte d'interiorisme del Museu de la Mar de l'Ebre, un dels nostres museus de les Terres de l'Ebre, una altra adreça que aprofito per compartir.





Museu de la Mar de l'Ebre, projecte Roigestudi

Matarredona_ Roigestudi

Un altra adreça que vaig conèixer fa un temps i que també vaig compartir és Sabó sa-saboníssim, de Clara, una artesana que elabora sabons amb oli del nostre, de la terra. El d'avena és super cremós i hidratant. Us el recomano.


La tercera adreça i aprofitant que estem parlant del nostre oli , és la del Molí de La Mundana, on des d'aquí els vull agrair les atencions que sempre tenen amb mon pare un productor -de tants-, d'oli familiar. El de casa us puc assegurar que és l'oli més fi del món, obtingut a partir d'oliva morruda, una de les nostres varietats autoctones.
I per cert,  casualment el disseny dels envasos i les caixes de l'oli que comercialitzen, crec que els va fer Roigestudi.



L'altre dia vaig compartir la quarta, la botiga-estudi d'interiorisme de Doblespai, Aquest web es nota que està fet amb ganes i amb bon gust. M'encanta i per això la vaig compartir. I ara ho torno a fer.


Una altra adreça és Creativa busca proyecto. el blog de Mireia Cid, arquitecta i artista polifacètica., Mireia fa projectes diversos, però els que a mi em van cridar l'atenció van ser els seus escaparatismes i alguns dels seus quadres. 


I per últim vull compartir el blog de la col·laboradora espiritual d'aquest blog, Montse Félix i autora de La Mar de fora. Ella és de les que sempre m'anima a continuar. En el seu blog comparteix algunes -no totes-, de les seues creacions.





Si algú tenia algun dubte de si per allà baix som creatius, espero que amb aquest post us hagi quedat clar que sí. Ho som.

CONTINUARA...

PD: Si coneixeu webs xules o interessants, passeu-me-les que les anirem compartint i així entre tots, les podem anar descobrint.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada