dissabte, 9 de maig del 2015

Quin bon temps per sortir i no entrar!!

A falta de Ràpita - per fi, la setmana que bé hi aniré...-, anar de terrasses per Barcelona, aquests dies està sent tot un plaer. És ben cert que Barcelona és una ciutat especial. A mi que per sempre seré una del poble que un dia va haver d'anar a viure a la gran ciutat, no deixa d'enamorar-me cada dia que faig una incursió relaxada per qualsevol dels seus racons.
Barcelona és com una magrana, amb els seus compartiments que en el seu cas son com miniciutats amb entitat pròpia. Tens diferents ciutats en una sola gran i única. I amb aquest bon temps de sortir i no entrar, el millor que es pot fer és parlar de terrasses.
Com la del Bar Lobo. Un lloc molt ravalenc, al costat de la Rambla però amb la tranquilitat dels carrers de segona fila. Sense gent o amb gent és una de les terrasses que més m'agraden.






Un altre lloc on hi ha moltes terrasses és a la Plaça Reial - un lloc que quan vaig arribar a Barcelona m'espantava pel mal ambient que hi havia. Ara en canvi cada vegada m'agrada més-. Aquesta imatge la vaig fer entrant a la Plaça des de la banda de mar i m'encanta. Sembla que entris a un fortí.



A L'hotel DO hi ha una terrassa al terrat amb vistes a la plaça. Però la que està a peu de carrer també te el seu encant...





A la mateixa Plaça, està la terrassa del l'Ocaña, que també és un lloc especial- una mica massa turística, però és el que hi ha-.








Quin bon temps per sortir i no entrar i continuar visitant terrasses...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada