diumenge, 10 de maig del 2015

El teixit de la teva vida

Avui fa vint-i-tres anys que et conec. Fa vint-i-tres anys que la meva vida ja no és una sino dos, la teva i la meva. La teva s'ha anat teixint primer amb els fils invisibles que t'hem proporcionat els de casa, després amb nous fils que has anat incorporant per poder confeccionar el teu teixit, únic i exclusiu, el teixit de la teva vida.
Perquè la vida és com un teler on es van incorporant fils nous. Si aquests fils que escollim són forts, resistents i de qualitat, el resultat serà un teixit únic.
Jo espero que el teu teixit sigui resistent per afrontar les adversitats; que quan es taqui, es pugui rentar i quan es trenqui, es pugui remendar. Jo espero que el teu teixit sigui elàstic i adaptable a les noves situacions i que tingui un tacte suau com la seda.

Moltes felicitats!!!


3 comentaris:

  1. M'encanta la mrtàfora del teixit, espero que aquesta persona que coneixes fa 23 anys tingui un teixit resistent, elàstic, adaptable, suau com la seda i tan durader que després de molts anys saps trobar-li el profit adequat per reciclar tantes vegades com es pugui. Dir-li de part meva.

    ResponElimina