diumenge, 6 d’abril del 2014

Sants i el renaixement d'un barri

Ja fa temps que a Barcelona s'està produint el fenòmen lent i subtil del renaixement de la vida de barri. Cadascú gaudeix del seu i se l'estima cada dia més.
En el nostre cas és el barri de Sants. Un barri on vam fer cap des del poble, amb els estudis acabats i un sac ple d'il·lusions.
Des de llavors i  fins ara, Sants ha anat patint una transformació que l'ha convertit en un reducte de vida de poble amb els avantatges de la gran ciutat. 
I va ser ahir, en sortir del cine i després de vore " Ocho apellidos vascos"; quan vaig sortir amb molt bon sabor de boca; que vaig decidir retratar alguns racons d'"este" barri; que sempre ha tingut un paper discret en una ciutat tan cosmopolita.













Plaça d'Osca

Plaça Ibèria, escenari de molts rodatges com l'"Embrujo de Shangai" de Trueba


3 comentaris:

  1. La vida de barri a Barcelona és un luxe que també es gaudeix a ciutats com Paris i Roma.

    ResponElimina
  2. M'alegra veure el reportatge de Sants..!.

    Ha estat una sorpresa. Jo també vaig incorporar el teu link i just els diumenges tarda o nit, faig una "passejada" als blogs de referència... I aquí em tens.

    Salutacions!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Ricard. És tot un honor tenir-te de comentarista. Ahir vam provar un nou restaurant a Sants. El Tatau l'antiquari.

    ResponElimina