dimecres, 27 d’agost del 2014

Delta & Allegro ma non Tropo

Fa tres dies que m'he instal·lat a la ciutat prodigiosa, en plenes festes del meu barri; on tot està animat i ple com un ou. Em pensava que havia tornat sencera, animada i amb ganes de tornar a la feina, però he vist aquest documental de Josep Juan Segarra; i no se si és l'Allegro Ma non Tropo de Vivaldi que anuncia l'arribada de properes estacions més fredes; o les imatges de la meva terra, però de sobte he sentit una nostàlgia inesperada que se m'acaba de passar publicant aquesta entrada.



Aquest vídeo és un tros del documental de 72 minuts fet al llarg de tot un any pel rapitenc Josep Juan Segarra, recorrent tot el riu Ebre. Vist al Canal de les Terres de l'Ebre.


Ayyy... que seria jo, sense l'esperit d'aquest blog capritxós, que sempre troba coses boniques per compartir. I que ja comença a caminar per lliure. Ahir arriba el meu home a casa i em diu que un company de feina, havia vist una publicació sobre la Ràpita que li havia cridat l'atenció i quan li va dir on, es va quedar sorprès. Ho havia vist en aquest blog. Increïble!!! però cert!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada