Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Delta video-col·lecció. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Delta video-col·lecció. Mostrar tots els missatges

dimarts, 21 de juliol del 2015

La Ràpita tal com és

Diumenge es va estrenar el primer capítol de programa de Salpem! de TV3 amb un reportatge del nostre poble, la Ràpita i la seva badia.
M'encanta!! És la Ràpita tal com és.


dijous, 16 de juliol del 2015

Un dia bonic

El temps passa, les inquietuds canvien, tot evoluciona, però hi ha coses que encara perduren.
La processó de la verge del Carme, un dia bonic.







Moltes gràcies als chavos per la passejada!!! 
Aquest any en la Vallesa i l'anterior vegada en la de Pepito'l chavo. 
Com sempre hem estat molt a gust!!
I moltes gràcies a Dani Dassoy pels seus videos espectaculars!!!


diumenge, 28 de juny del 2015

L'actitud multiplica

No és la primera vegada que escric  sobre  la gent del meu poble, i tampoc no és la primera vegada que escric sobre la importància d'una bona actitud. Tampoc és la primera vegada que escric sobre com els petits detalls són els que fan gran un poble.
Avui amb aquest vídeo promocional de la propera shopping night el dia 3 de juliol, us en podeu fer una idea de com a la Ràpita hi ha gent amb una actitud que multiplica i que sap que els petits detalls signifiquen molt.



dilluns, 25 de maig del 2015

A la platja del suís, els últims moments amb Pepet i Marieta

Dissabte de la setmana passada, el grup ebrenc Pepet i Marieta, autors de la cançó de l'estiu 2014 a TV3, va convocar a la platja del suís -a la Ràpita-, a tot@ aquell@ que volgués participar en el seu nou videoclip. Només hi havia una condició: acudir vestit dels anys 70.
Aquestes imatges són de les vuit de la tarda, quan tot just acabaven la gravació. Vaig pensar que quedarien fosques i una mica desangelades, però la veritat és que amb un bon filtre d'instagram encara han quedat prou bé i les podem fer servir per tenir un record bonic d'aquell dia. Segur que els que hi van ser-hi s'ho van passar molt bé.
La veritat és que el lloc i l'ambientació van estar molt encertats.




I així ha quedat el videoclip de la nova cançó: La nineta dels meus ulls, filmat entre Ulldecona i la Ràpita.




divendres, 30 de gener del 2015

Un testimoni del nostre passat recent. By Dani Dassoy.


Un vídeo xulíssim, editat per Dani Dassoy a partir d'una pel·lícula super 8mm, és testimoni del passat recent de la nostra terra.

Felicitats Dani!!! Gràcies a tu anem fent gran la nostra videocol·lecció.



divendres, 14 de novembre del 2014

Tarzan al Delta de l'Ebre

Una vegada més Maite Subirats, una amiga de facebook, ha compartit una notícia publicada pel fb del Parc Natural del Delta de l'Ebre, molt curiosa i desconeguda.
L'any 1973 al Delta es van filmar escenes d'una pelïcula de Tarzan. Són escenes al riu Ebre on es veuen alguns canvis com la flora a la vora del riu, molt més frondosa que la que hi ha ara.
És curiós com van sortint notícies sobre el decorat natural del Delta per a algunes filmacions.

Aquí teniu algunes escenes on es poden observar els canvis de que parlem...


I aquestes són imatges de la vora del riu en l'actualitat i captades durant la baixada a la desembocadura el dia 25 de juny de 2014.

L'illa de Buda vista des del riu...



Arribant a la desembocadura..


dimarts, 4 de novembre del 2014

U2 a la punta del Fangar

Avui, gràcies a Maite Subirats, una amiga molt activa de facebook i gràcies a la qual me n'assabento de moltíssimes coses de la terra, he recordat que ara fa deu anys, el grup U2 va gravar el seu video clip Vértigo, a la Punta del Fangar, al Delta de l'Ebre.
Per als que pugueu anar, aquest dijous 5 a les 22 hores , al LLar Amposta, Xavi Abril, tècnic del Parc Natural del delta de l'Ebre  parlarà sobre com va anar tot el rodatge i quin va ser el seu impacte en aquestes terres. Segur que resulta molt interessant...
Jo he volgut aprofitar l'ocasió per compartir els vídeos, de la notícia i del videoclip i desar-los a la nostra video col·lecció.


En el vídeo on surt la notícia s'explica que la Punta del Fangar també va servir d'escenari per a la pel·lícula Sahara protagonitzada per Penélope Cruz i Mattheu Mcconauguey. 


I aquest va ser el resultat:

dimecres, 27 d’agost del 2014

Delta & Allegro ma non Tropo

Fa tres dies que m'he instal·lat a la ciutat prodigiosa, en plenes festes del meu barri; on tot està animat i ple com un ou. Em pensava que havia tornat sencera, animada i amb ganes de tornar a la feina, però he vist aquest documental de Josep Juan Segarra; i no se si és l'Allegro Ma non Tropo de Vivaldi que anuncia l'arribada de properes estacions més fredes; o les imatges de la meva terra, però de sobte he sentit una nostàlgia inesperada que se m'acaba de passar publicant aquesta entrada.



Aquest vídeo és un tros del documental de 72 minuts fet al llarg de tot un any pel rapitenc Josep Juan Segarra, recorrent tot el riu Ebre. Vist al Canal de les Terres de l'Ebre.


Ayyy... que seria jo, sense l'esperit d'aquest blog capritxós, que sempre troba coses boniques per compartir. I que ja comença a caminar per lliure. Ahir arriba el meu home a casa i em diu que un company de feina, havia vist una publicació sobre la Ràpita que li havia cridat l'atenció i quan li va dir on, es va quedar sorprès. Ho havia vist en aquest blog. Increïble!!! però cert!!

dijous, 17 de juliol del 2014

Visuals: La processo de la Verge del Carme per mar, un coctel de tradició, sentiments i innovació

Ja sabeu que des d'aquí som uns fidels seguidors dels vídeos amb timelapse fets per Visuals. El d'avui és molt especial. És un coctel de tradició, sentiments, i innovació...
La processó de la verge del Carme per mar i amb un espectador molt especial, el veler Star Flyer.

16 de juliol de 2014




dimarts, 15 de juliol del 2014

dimarts, 8 de juliol del 2014

La màgia del sud


Un vídeo fantàstic que recull, la màgia del sud català i part de la nostra terreta...

dissabte, 28 de juny del 2014

Ja corre l'estiu!


Ja el tenim aquí, l'estiu. I aquest any més deltaic i mediterrani que mai amb la cançó dels ebrencs, Pepet i Marieta. Triada per a la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio. 
El videoclip s'ha rodat a Ulldecona i Poble Nou del Delta  en indrets com les Oliveres Mil·lenàries i la Platja dels Eucaliptus. 



Per aquí, amb la cançoneta ja estem ambientats i vatros??


via






divendres, 27 de juny del 2014

Lo riu és vida (Programa Retrats amb Jaume Barberà)

En la nostra vídeo col·lecció, no pot faltar el programa de Retrats dedicat a la problemàtica del trasvassament que amenaça la supervivència del Delta de l'Ebre.
El conductor, Jaume Barberà, s'integra en el nostre habitat per tractar el tema amb representants de la plataforma antitrasvassament, biòlegs coneixedors del ecosistema i gent que viu DE i PER aquesta terra.

Si encara no l'heu vist, us el recomano. Mai se'n sabra prou dels efectes d'aquesta decisió amenaçadora.








divendres, 30 de maig del 2014

El trabucador, escenari d'un vídeo-clip finalista al World Music Awards

Al diari de la nostra terra, aguaita.cat , venia la notícia que un video-clip del cantant Manuel Carrasco, ha estat finalista dels World Music Awards. Però aquesta no és tota la gràcia de la notícia. Per a "natros" ho és que l'escenari del vídeo, és una de les nostres platges, el Trabucador. Que potser és la nostra platja més frugal i fràgil, però també la que ens dona més alegries.



De ben segur que gràcies a aquest videoclip i les moltes visualitzacions d'arreu del món, hauran fet preguntar a més d'un i més d'una: quin és aquest lloc???

Que bé!! Un vídeo més per a la col·lecció. La veritat és que no se quants en portem però la cosa comença a resultar d'interès cultural. Bé. Potser m'he passat...




dimecres, 28 de maig del 2014

El Delta de l'Ebre vist des de la teulada

Avui compartim un vídeo espectacular del Delta amb l'arròs acabat de sembrar.
L'ha realitzat Joaquin Forner i l'ha filmat des de dalt d'un mas que hi ha sortint d'Amposta cap a Sant Jaume pel camí d'en Gil.
Joaquin és de Sant Jaume i és una aficionat a la fotografia i a la natura. Ell m'explica que sempre ha tingut l'impuls de poder fotografiar o filmar el nostre territori perquè quedi constància de com és ara. Perquè potser algun dia que esperem que sigui llunyà algunes coses que ara ens són quotidianes puguin desaparèixer.

Moltes gràcies Joaquin per deixar constància de lo més valuós que tenim en aquests indrets, de com és ara i de com ha de continuar sent!!





dimecres, 16 d’abril del 2014

LLuna plena des del varadero

Timelapse des de l'edifici del Varadero. LLuna PLena. Abril de 2014.

De Dani Dassoy (Visuals)







diumenge, 13 d’abril del 2014

La Ràpita bi i tridimensional

Un vídeo en 2D i l'altre en 3D, per als que tingueu ulleres especials...Són de M&A produccions

En 2D...



En 3D...




dissabte, 29 de març del 2014

L'ebre sense cabdals serà la mort del Delta. Salvem la nostra terra.

En aquesta vida, moltes vegades, el que no està escrit no està fet. 
És per això que hem de deixar constància escrita de la manifestació que ha convocat la Plataforma en Defensa de l'Ebre, per demà diumenge. Començarà a Sant Jaume d’Enveja, creuarà el pont Lo Passador, i acabarà amb festa i reivindicació davant l’ajuntament de Deltebre. S'espera que "sigue" una trobada massiva per part de tots els que no "mos" volem resistir al nou PHN.
El lema de la manifestació serà:

"L'Ebre sense cabdals és la mort del Delta"



Per acompanyar esta entrada, compartirem el vídeo, SALVEM LA NOSTRA TERRA, amb imatges de la nostra fotògrafa rapitenca Mireia Canício. Ella immortalitza com ningú l'esperit de les terres ebrenques.





dimarts, 18 de març del 2014

La lluna en moviment des de la torreta

Avui, de bon matí, mentre esperava el metro, m'he connectat a FB i he vist "este" vídeo. El contrast no ha pogut ser més exagerat. Mirar la lluna movent-se de manera suau des de la Torreta comparat amb el moviment brusc del metro que arriba...
A mig matí quan he anat a esmorzar me l'he tornat a mirar i ara que acabo de seure al sofa després d'un dia llarg, l'he tornat a mirar i he decidit desar-lo per a la nostra video col·lecció per poder tornar-lo a mirar de tant en tant,
Està realitzat per Visuals.  Una productora independent especialitzada en filmacions i fotografia composta per Dani Dassoy, amb més de 20 anys darrera de la càmera i la direcció creativa de ROIGESTUDI.

Moltes felicitats per la feina feta!!

Timeslapse Torreta Lluna from visuals on Vimeo.