dilluns, 9 de febrer del 2015

Coses boniques de la Finestra

Es nota que he passat uns dies per la Ràpita. I a més han sigut molt productius. Sense planificar-ho, he tornat carregada d'imatges de coses boniques.
Les imatges d'aquesta publicació són de la Finestra, la botiga de decoració de Susana, una emprenedora que ha apostat pel nostre poble.






diumenge, 8 de febrer del 2015

Les coses essencials no s'han de veure, s'han de sentir.

Quantes vegades creiem haver trobat el veritable valor de les coses de la vida, i de sobte, qualsevol cosa insignificant descompensa la nostra balança dels valors vitals. Sense saber com, ni perquè, la nostra ment converteix aquesta insignificància en un problema terrible, inquietant i amenaçador. Cadascú viu aquest fenòmen, segons el seu propi manual d'instruccions, i atorga a la seva particular insignificància aquest poder desestabilitzador.
És una llàstima que la nostra ment hagi de necessitar situacions llímit per equilibrar aquesta balança i adonar-se que les coses essencials de la vida no s'han de veure, s'han de sentir.




Per això m'ha agradat aquest testimoni de Ric Elias, un passatger que va haver de sobreviure a un accident d'avió per aprendre quines eren les coses importants en la seua vida.



Font del vídeo: VilaWeb

dissabte, 7 de febrer del 2015

No és Paris, és Masdeu a la Ràpita

Si hi ha alguna cosa que a la gent de la Ràpita mos agrada, és vore coses boniques i ben fetes al nostre poble.
Avui, comparteixo un raconet ple de detalls, creats per una rapitenca emprenedora i sabedora de que els detalls menuts, són els que fan gran a un poble.
Este raconet és la pastisseria Masdeu, amb la seua nova cara.

Felicitats Pili, estas feta tota una interiorista!!















dimecres, 4 de febrer del 2015

Neu a Montsià. Per Rafa Baila, un caçador d'imatges.

Aquest espai és com un dau amb les seves diferents cares. La principal és la de compartir imatges i coses de la nostra terra. I de la manera més bonica que hi ha: la col·laborativa. 
Gràcies a artistes incansables i caçadors d'imatges boniques, com Rafa Baila, avui podem fer més bonica la visió d'aquest raconet de món.






dimarts, 3 de febrer del 2015

Lli & Roig

No us passa que hi ha coses de les que mai en tindríeu prou?? 

Mentre sona Simply red...













Imatges via

dilluns, 2 de febrer del 2015

L'èxit segons Churchill

M'encanta aquesta frase tan encoratjadora de Winston Churchill: 

Èxit és l'habilitat d'anar de fallo a fallo sense perdre l'entusiasme.







diumenge, 1 de febrer del 2015

Un lloc d'aquells on no saps que mirar...

Un bon lloc on passar un diumenge al matí és passejar-se per les botigues i parades de Mercantic a Sant Cugat. Avui, a més a més era la "Vintage fest" que es fa el primer diumenge de cada mes on els antiquaris i brocanters poden descarregar al carrer coses antigues, boniques i amb encant; i amb música en directe mentre fas el vermutet.
Un matí preciós, de fred i de solet, d'aquells en que cada inspiració ha sigut un regal d'aire refrescant.
Un lloc on no sabies que mirar..














Pel Passatge de la Concepció...

El més elegant i políglota de Barcelona.

Boca Grande...


El Mordisco...




Petit Comité...