Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Espai deco. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Espai deco. Mostrar tots els missatges

diumenge, 5 de juny del 2016

El primer divendres de juny

La primera tarda de juny; vint graus de temperatura; notes fresqueta; et poses la jaqueteta. Estàs per Sarrià, barri de divendres i faves tendres. Un poble dins la ciutat. Cases unifamiliars, antigues, netes, polides i retratables; mares, pares, nens i nenes més polits encara. Resultat de la selecció natural o de l'economia sobrada. 
Entres a Passagebcn, una botiga i una monada, que per tenir, té de tot: sala d'exposicións -on hi ha uns foulards de cashmere que no deixen de cridar-te-, terrasseta, i parets de pedra -que tan t'agraden-. 



Puges i gires a la dreta cap al claustre de Santa Isabel. Entres a Zocobarcelona, un de tants mercadillos. Més gent polida. I moltes coses xules. Totes per seguir el manual d'estil d'un estiu de bikini, o de jaqueteta, o d'espardenyes, o de terrasseta. T'has allunyat una mica del teu objectiu final. Recalcules la ruta. Vas cap a Major de Sarrià.


Pujant a l'esquerra, et trobes el bar Tomàs. Com sempre a rebentar -hi ha llocs que no necessiten reinventar-se-. I penses, que injust és el món de la gastronomia.
 Continues pujant. Et comences a sentir com en un decorat noucentista. Fins que veus el teu reflex en un aparador i els teus cabells arrissats i despentinats et transporten de nou al teu món hiperrealista.
Quasi has arribat. Ja hi estas. Entres per la porta del Bar Treze.




Hi has anat per un únic motiu, la venda privada dels bikinis de Camila CTG. T'ha acompanyat la teua costella, mig resignat, mig divertit per les teues comeses. Sort que després las compensat amb una canyeta fresqueta. I tot i que has arribat tard, te'l mires i et sents feliç per sentir-te compresa.








dijous, 25 de febrer del 2016

L'ànima del dijous

Mentre sona...




Dijous, el millor dia. Amb un divendres, dia màgic, per endavant, i un dissabte, i un diumenge, plens de temps a compte...
No se m'acut millor dia per reactivar el nostre esperit. El de compartir coses...

I així compartim una frase escollida... Perquè passi el que passi mai hem de permetre que les nostres emocions passin per davant de la nostra intel·ligència.


Perquè la nostra intel·ligència és nostra i és múltiple. I per això ens agraden tantes coses i tan diferents com l'art d'Edward Hopper (1882-1967). Un pioner en reflectir els moments de solitud de la societat moderna i que amb aquestes obres, va fer tota una apologia a les dones i la lectura...







I d'una apologia a un altra, l'apologia a lo neutre...




I de lo neutre a un Passatge, el de Mercader on hi ha un lloc on xerrar i menjar, el Mercader de l'Eixample...



I allà mateix, un altre lloc, d'aquells preferits, India&Pacific. On molts vam aprendre l'encant dels materials naturals...


I d'un passatge a un passeig, el de la Ràpita... un lloc on voler estar...









dimecres, 9 de setembre del 2015

El cop de mà de Susanna Cots amb la Maison de vacances

Dies de reconnexió amb el món laboral i les responsabilitats que comporta, a més d'un consum extra d'energia que ara no ve al cas, m'han deixat en stand-by uns quants dies. 
Sort que sempre arriben cops de mà tan inesperats com oportuns. I aquesta vegada ha arribat des de l'estudi de Susanna Cots, on sempre tenen el detall de compartir amb aquest bloc, el seu últim projecte. I jo no els puc estar més agraïda.
Aquest últim projecte es tracta d'un habitatge on l'arquitecta juga amb l'in-out & on-off per unir l'espai exterior amb l'interior. Ho fa amb la simplicitat, senzillesa i funcionalitat que caracteritza els seus projectes i que aconsegueix amb l'útilització de materials nobles com la fusta i de base, el nostre color, el blanc.
Per als que no la coneixeu, Susanna és  Membre Honorífic de The Society of British Interior Design i del Col·legi de Decoradors de Colòmbia. Aquest any passat va obrir el seu primer estudi a Hong Kong i l'any 2013, va ser guanyadora de Tops International Awards 2013 en Shenzhen (China), 
finalista dels IDEA Tops International Awards 2012 (Shenzhen), finalista dels SBID International Design Awards 2012 (London), finalista dels SBID International Design Awards en 2011 (London), finalista dels Premis d'Arquitectura e Interiorisme de Porcelanosa 2010 (Espanya), shortlisted en International Contemporary Furniture Fair Awards 2009 (New York), finalista dels premis FAD en Interiorismo 2005 (Barcelona).

Ja veieu! Que Susanna té una gran projecció internacional i natros només la podem felicitar i donar-li les gràcies i més gràcies per que continuï confiant en el nostre bloquet rapitent que de tant en tant afluixa el ritme, però que mai deixa de fluir.










FITXA TÈCNICA
Ubicació: 140 m2 (Barcelona)

Cuina ZANIA

Parquet natural de roure de PARADOR

Disseny mobiliari SUSANNA COTS INTERIOR DESIGN
Iluminació ARTEMIDE
Cadires HAY
Sofà TEMASV
Butaca DELAESPADA
Attrezzo TEIXIDORS i MAISON DE VACANCES - París Mobiliari exterior – chill out SUSANNA COTS INTERIOR DESIGN Revestiments bany VIVES Y PORCELANOSA



Susanna Cots Estudi de disseny
www.susannacots.com
 www.facebook.com/susannacots 
www.twitter.com/susannacots 
www.pinterest.com/susannacots 

diumenge, 12 de juliol del 2015

Dos títols per triar: "No és el mateix de Sants a Atocha que d'Atocha a Sants" o "Uns dies per Chueca"

En el post anterior, el de Federica & co, ja us he explicat que he estat uns dies per Madrid i que tenia moltes imatges de llocs per compartir. Però abans, voldria començar aquest post dient que no és el mateix anar de Sants a Atocha que d'Atocha a Sants.
Ha estat la primera vegada que he anat amb l'AVE i molt bé. Però lo més impactant de tot va ser l'arribada a la flamant estació d'Atocha, competència del govern central al igual que la pobra i desmantelada estació de Sants que des de fa un temps s'ha convertit en el pitjor racó del barri i gairebé de Barcelona. A mi aquest assumpte m'inquieta. De fet ja fa temps que em va pel cap fer una Change.org per tal de recollir signatures perquè algú tingui la voluntat de dignificar l'estació catalana, una de les portes principals de Catalunya.
Sort que el disgust se'm va passar ràpid, un cop em vaig instal·lar al carrer Fuencarral, en ple barri de Chueca, per cert, en un hotelet low cost de "luxe", Sidorme, que tenia tot el que ha de tenir un bon hotel (aire condicionat, netedat, terrassa, disseny, i una política de renovació anual dels seus matalassos de qualitat).
A la tornada la cosa va fer un gir de 180º. La impressió de la funcionalitat interna d'Atocha és pèssima. Mentre esperàvem l'AVE, vam passar calor i vam haver d'estar una mica acinats fins que vam pujar al tren. Almenys a Barcelona, Sants no està bonica però funciona molt dignament amb l'eficiència catalana.
Bé però com aquest bloc - per principis- no vol ser un lloc de queixes ni de rancúnies amb el govern central ni amb ningú, canviarem de tema.
Ja us he dit abans que hem estat instal·lades- he anat amb la meva amiga Olga- en el barri de Chueca. Crec que aquest ha estat el millor encert. Des d'allà i amb una mitjana de quinze a vint minuts caminant, pots anar a la Plaça del Sol, a Malasaña o al barri de Salamanca.
He estat en molts llocs fotografiables per al bloc i m'agradaria compartir-los. I ho voldria fer per parts. En aquest post ens centrarem en alguns llocs del barri de Chueca, els propers seran de Malasaña, i l'últim només centrat amb la gastronomia. És curiós, però des de fa un temps ja no miro les coses sola, les miro amb la companyia de tots i totes les que també disfruteu dels petits detalls. I us he de dir que és molt reconfortant. Moltes gràcies per la part que us toca!!!

  • A Chueca...
Per fer un bon esmorzar- o un bon brunch, com es diu ara..- a Harina, un forn molt minimaliste que teniem a la vora de l'hotel






Le Sac, una botiga digna del Born...



Caminant de Chueca cap a Serrano, pel carrer Augusto Figueroa el paradís de les sabates. Més endavant pel carrer Recoletos vam fer una paradeta a La Jefa Home Bar, un lloc preciós on prendre alguna cosa i menjar. Amb gent molt amable i que estimen molt Barcelona. 














Federica & co

Aquests dies he estat per Madrid. D'una manera molt diferent de les vegades anteriors. Ha estat una visita en dies laborables on la vida seguia com sempre i on principalment l'únic que hem fet és passejar i observar aquesta vida de ciutat i la seva gent.
Fruit d'aquesta visita, el que m'he emportat és que la gent d'allà és amabilíssima. I que com a tot arreu hi ha llocs mereixedors de ser compartits.
El primer que voldria compartir és un lloc que ja coneixia a través del blog, Federica & Co, una espècie de botiga/mercadillo ubicada en uns jardinets a Hermosilla, 26.
Federica & Co, va ser una precursora de l'estil country/shaby/vintage que ara està tant consolidat.










diumenge, 31 de maig del 2015

Emma & Doblespai

M'encanta tafanejar webs i botigues online quan hi ha una mica de temps de sobres. Avui m'he entretingut en la botiga online de Doblespai, una botiga d'interiorisme a la Ràpita i de la que ja us n'havia parlat com el primer concept store del nostre poble .
Són xulísimes les peces de la col·lecció Emma. La veritat és que conviden als nostres estius rapitencs...