dimarts, 24 de setembre del 2013

Seguir-les o no seguir-les...aquesta és la qüestió

No se si sabíeu que aquestos dies se celebra la setmana de la moda a Milan. I com és lògic es van publicant imatges de les diferents propostes per a la propera primavera i estiu.
A mi, les desfilades mai m'han agradat. Només hi veig models i poses molt poc naturals. Així que em costa molt imaginar-me que em podria posar de tot allò que mostren. Suposo que per a una usuària del carrer és lo normal. Però amb el que sí em fixo és com vesteix la gent que assisteix a les desfilades.  Aquestes últimes em semblen propostes molt més naturals i fàcils d'aplicar (per no dir imitar per que no ens hem d'enganyar...és el que fem encara que això sigui difícil de reconèixer).
I fent això d'observar que du la gent, mirant les imatges captades pel meu admirat Scott Schuman, me n'he adonat que la imatge que més m'ha agradat és aquesta:


Si la fes analitzar per altres opinions... segurament dirien que ni tan sols porta la camisa ben planxada, ni els pantalons nous, ni el cabell ben pentinat, però mira per on, a mi m'encanta!!

  • No us sembla una contradicció que  per assistir a una desfilada de moda on se suposa que es marquen futures tendències , es pot anar amb un bàsic d'armari com és la roba dènim/texana i estar així de fantàstica ??
  • Té algun sentit seguir les tendències de la moda??









Perdó!!! o així de fantàstic jjee !!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada