dissabte, 26 d’abril del 2014

Dissabte post Sant Jordi

Un pom de clavells rapitencs i roses barcelonines de Sant Jordi tal i com s'han deixat caure. 


I una història autoregalada i escollida, entre mil i una opcions...


I pel que sembla no vaig ser la única perquè a l'endemà al primer diari que vaig trobar vaig mirar quins llibres havien estat els més venuts i van ser...


Ara només tinc pendent regalar una altra història (Sí ja ho se. No queda gaire bé que m'hagi comprat un llibre per a mi i no n'hagi regalat cap, però tot té una justificació. Em vull esperar a comprar-lo a la Ràpita..... Com no...on l'hauria de comprar?? )

El llibre és "Cròniques d'una mar despareguda", guanyadora del premi Nostromo. Una història inspirada en el nostre poble.
Miquel Reverté, escriptor rapitenc, al igual que Salvador Espriu s'inspira en Arenys, per escriure sobre el món fictici de Sinera. Ell s'inspira amb la Ràpita per escriure sobre la vida marinera a Santa Maria d'Atipar ( Ràpita a l'inrevés).


I vatros, quina història vau triar??



1 comentari: