dimarts, 8 de desembre del 2015

Temps d'inspiració

Amb el menjar de vegades tenim algunes obsessions. A mi em passa amb el formatge. Gairebé m'agraden tots, i no hi ha sopar especial a casa, on no hi siguin. Gairebé els tinc en la mateixa categoria d'altres imprescindibles com el pa o el vi. 
Tant és així que tinc un tauler de pinterest dedicat única i exclusivament als formatges i les composicions i taules que s'hi poden fer.
Fins ara sempre posava els formatges perquè tothom es tallés la seua porció, però amb aquestes composicions, ja veureu que la gràcia és servir-lo tallat.
La meua amiga Alba, riurà quan vegi l'entrada, però és que em vaig quedar embobada amb les taules que mos va preparar en un sopar a casa seua aquest estiu. Segurament, aquesta nova afició em ve des d'aquella nit on no hi havia detall sense pensar. I la veritat és que les seues composicions, de moment són les millors que tinc a la col·lecció, quina DONA!!!
Us ensenyo una petita mostra...



Jo he començat a fer la meua primera composició de la manera més humil -així sempre puc anar a millor..-, amb tres formatges que tenia a la nevera, un mahó, un manxeg, i un parmessà, amb la melmelada de tomata que tenia feta d'aquest estiu, un grapat de nous i una mica de fruita seca.
I m'ha agradat molt l'experiència. Si ho proveu, ja veureu que se us despertarà la creativitat i sempre trobareu alguna cosa de color a la nevera o al rebost amb que combinar-los. 

Com ara és de temps de sopars i trobades, també és temps d'inspiració formatgera...











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada