dilluns, 24 de juny del 2013

Quan la necessitat coincideix amb el desig

En primer lloc, dir-vos que no vaig a fer cap anàlisi profund sobre el concepte de necesitat o de desig. Ja m'agradaria tenir la capacitat i els coneixements per  filosofar amb fonament respecte al tema. Ho, sento, el tema que vull abordar és molt més superficial.
No se si us heu trobat mai en la situació en la que necessiteu alguna peça de vestir, bé per motius professionals (ha de ser més formal..), bé per motius socials (ha de ser més cerimoniosa...), però que no és "la peça " que us comprarieu si poguessiu triar...
A mi em passa molt sovint, però de tant en tant, tinc la sort de trobar-me en que la peça necessitada és la alhora la peça desitjada....
Això em va passar dissabte, mentre passejava per la Ràpita (no és la primera vegada que vivint a Barcelona, trobo el que busco a la Ràpita...). Segurament, el meu estat d'ànim quan estic a la Ràpita fa que vegi les coses amb una altra mirada.
La peça en qüestió ... són unes sandàlies que sense ser espectaculars, per a mi tenen el punt d'equilibri entre la necessitat i el desig.




Les he trobat a Sibori, una botiga de la Ràpita on es poden trobar peces molt especials
I les acompanyaria amb este vestit  via










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada