dijous, 13 de febrer del 2014

Background i Berta Bernad

Quan vaig començar "este" bloc, una tarda de dissabte, els de casa no es van sorprendre. Sabien que des de feia uns anys era usuària de blocs de tota índole. Quan i com vaig començar a seguir-los va ser de manera casual.
La història va començar un matí de diumenge, llegint una notícia de La Vanguàrdia sobre una jove emprenedora que se n'havia anat a viure a Londres i que al tornar havia creat un bloc. En aquell moment, em va cridar l'atenció la paraula "bloc" i el primer que vaig fer va ser visitar-lo. El bloc no em va semblar res d'especial, però el vaig anar visitant i des d'allà vaig anar coneixent altres blocs enllaçats, i així va començar el "background" que em va ajudar a crear "este" bloquet d'esperit rapitenc. 
I no se perquè, avui, tafanejant els blocs que segueixo, m'he sentit com aquelles primeres vegades en que els visitava i me n'adonava que després de mirar i llegir, i de llegir i mirar, em quedava retingut a la retina el que més m'havia agradat. Avui, han estat, els estilismes de Berta Bernad, una fotografa espanyola, afincada a Londres.








Follow on Bloglovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada