dijous, 4 de desembre del 2014

Artte

Val la pena, fer un parèntesi de dos horetes i anar a fer un menú al bistrot i saló de te, Artte. Un altre espai decorat per l'estudi de Lazaro Rosa Violan.
Vam anar per curiositat i, sobretot per conèixer de primera mà l'agenda d'exposicions i concerts que per a aquest mes hi ha programats.
Ens van dir que valen la pena els concerts de música clàssica, tots els dijous, divendres i dissabtes al matí. Hi anirem!!

La decoració no decepciona. És molt eclèctica. El vestívul no té res a veure amb la zona de botiga, ni amb la del bistrot...

M'agrada aquesta imatge que vam fer a l'arribar i on es veu el vestíbul, la botiga i al final el bistrot/saló de te.




Vestíbul...



La botiga i zona de degustació... on hi ha aquestes làmpares fetes amb una estructura de ferro i peces de porcellana...





El bistrot... on cap a la tarda va canviant la il·luminació projectada a les parets... 

molt xulo!!







...i per cert!!! Si hi ha algú que té un android Nexus Google i sap com aconseguir la versió antiga de la càmera de fotos un cop s'ha actualitzat el sistema, que m'ho digui. No m'agrada gens la nova versió perquè no deixa regular la llum i per al meu gust es cremen les imatges.

Ayyyy i em deixava els lavabos. Xulíssims!!!



Si voleu conèixer l'agenda podeu entrar a la seva pàgina: artte.es


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada