dissabte, 18 d’abril del 2015

Bar Tarambana i el poder d'una bona actitud.

Ahir vam anar a sopar al Bar Tarambana. Quan la meva amiga va fer la reserva ens va dir que era un lloc informal i juvenil, com nosaltres. Amb aquesta descripció tant irònica - l'única dels que anàvem que encara no ha fet els cinquanta sóc jo-, ens va convocar via watssap. 
Vaig arribar la primera, i a l'entrar ja vaig veure a que es referia. És un lloc regentat per uns nois joves, amb una decoració informal i amb un toc bohèmi. Estava a tope i ple de vida i em va semblar que tenia molt bona pinta. 
Al demanar quina era la nostra taula em van dir que no hi havia cap reserva feta al nom que li acabava de dir. I va ser en aquest just moment, quan em van captivar. Tot i que el lloc estava a tope i tot reservat, la seva actitud i el seu tracte em va deixar sense paraules. A partir d'aquell moment, no em vaig sentir gens sola. Tots van estar pendents de l'assumpte i en dos minuts van resoldre la situació, muntant una taula improvisada. 
Al cap d'una estona ja va arribar el meu home i la resta i vam sopar a base de platets de cuina de mercat i de moltíssima qualitat. Després es va crear un molt bon ambient de copes, ple de gent jove i no tant jove amb un element comú, un esperit hedoniste i inquiet que valora el que significa tenir una bona actitud. De ben segur que hi tornarem.

Llarga vida al Bar Tarambana!!!






Fotos de la seva pàgina de Facebook. Estan al Comte Borrel 148

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada