dimecres, 20 de gener del 2016

Coses que fan pensar

Una pel·lícula té la doble funció de distreure i a la vegada si té contingut i profunditat de vegades també et convida a pensar. Aquesta, la d'un filòsof culte, mestre de l'autocontrol i parisenc, que coneix a una perruquera de províncies, planteja d'una altra manera els inconvenients de les relacions difícils per la diferència.
Fa pensar, com ella a priori de ment simple, superficial i espontània, arriba a sentir la relació d'una manera infinitament més profunda que ell, un savi de llibre que tasta el món de la normalitat, i es sorprèn.
Una pel·lícula que aprofundeix en els sentiments des de la banda més humil, més sincera i menys pretensiosa...


Una altra cosa que sempre convida a pensar és una bona frase. Jo les col·lecciono a dotzenes. El meu tauler de pinterest al que he etiquetat amb "paraules", és el meu preferit. Cada dia en pesco alguna i totes em conviden a pensar...
De les d'avui, em quedo amb aquesta. És perfecta i està en la línia de la sana apologia a la imperfecció.
"No ens defineixen les errades que cometem, ho fa, la manera en com les resolem"


Un altra cosa que sempre ens farà pensar i no una, sinó moltes vegades, és un bon llibre. Perquè en un bon llibre ens podem perdre, i en un bon llibre, també ens podem trobar.



I ja ho deia Descartes, les bones lectures son com conversar amb les ments més brillants...

I del fisòsof al silenci, que també té la seua importància...














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada