dimarts, 3 d’agost del 2021

Una minibugaderia

Diuen que has de muntar tres cases com a mínim, per no equivocar-te en les decisions. Ara vaig per la tercera i no me'n surto gaire. Em venen més dubtes que mai. Havia idealitzat els espais i ara em trobo la dura realitat, pocs metros i mal distribuits. De fet, m'havia fet il·lusió tenir una minibugaderia a casa. Fins i tot m'havia comprat un rètol vintage. 

Pero una vegada muntada sembla més un tub que una altra cosa. La sinceritat per davant de tot. Després ja li agafaré apreci i me la faré meua en alguns detallets. I és que pinterest fa una mica de mal. T'engatussa en fotos molt boniques i t'aboca a copiar racons de vegades impossibles. Però alguna coseta queda i un detallet de vegades ho canvia tot. Els que ho saben són els de Zara Home.

Mirant he vist unes cistelles per la roba bruta.


I per la roba neta.


Unes agulles d'estendre de fusta.


I una pos de planxar.


Són les coses que tenen les reformes. T'endinsen en un món paral·lel on vius imaginant els teus nous racons que mai es faran realitat, però segur que canvien el que ja hi ha. I de vegades superen als desitjats. 


Mentre sona Sarahhhhhhhh...







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada