dijous, 15 d’agost del 2013

10.000!!

Avui, dia de la marededéu d'agost, celebrem que larapitachic ja ha superat les 10.000 visites.

Aconseguir que de tant en tant, algú, entre per aquí i oblidi els problemes del dia a dia i es relaxi amb les històries que és mostren, és l'objectiu principal d'aquest humil espai de la blogosfera. Us asseguro que amb això em dono per satisfeta.

Moltes gràcies per les vostres visites!!

Us convido a tots a celebrar-ho!!



És possible que el dia que va començar tot, va ser un dia especial en que vaig pensar que...

I com era un dia diferent, em vaig atrevir...

També vaig pensar que amb un espai de frivolitats i tonteries, podíem reflexionar sobre grans coses...

També vaig pensar que el no sempre hi és...

Perquè no ens em d'enganyar...

Encara que el blog creix poc a poc...

I com larapitachic, sense vatros no seria res, us vull dir que....

I no ho oblideu: encara que les coses de vegades no surten bé...
...


I sobretot, recordeu...

                                                                     Mr Wonderful

Un cop  més GRÀCIES, GRÀCIES i GRÀCIES!!!



3 comentaris: