dilluns, 19 de maig del 2014

La justificació del nostre paradís

No voldria arribar al punt d'aquells que viatgen o visiten un museu i no poden gaudir del que observen perquè els preocupa més captar les imatges amb la tecnologia que no captar les coses interessants amb la retina.
Tant és així que tinc un antídot personal perquè això no em passe.
El secret és sortir de casa sense cap dispositiu tecnològic i així fer servir els òrgans dels sentits de la manera més fisiològica.
Dissabte al matí, no vaig prendre cap precaució i vaig sortir a passejar amb la intenció de gaudir del trajecte amb els sorolls de la mar i el ventet a la cara, però amb el mòbil a la butxaca.... I va ser a l'arribar al pont de les delícies i enlluernar-me pel sol que ja no em vaig poder resistir de captar moments d'aquell matí.
Són imatges que tots tenim gravades a la retina perquè són la justificació de part del nostre paradís









1 comentari:

  1. Moments macos d'un passeig per la vora de la platja. Sempre hi ha un moment que dius: quina foto més bonica!!! Això és el que has fet!

    ResponElimina