dijous, 26 de juny del 2014

Emulant a Carrie Bradshaw

Ay!!! Aquesta vegada hauré d'explicar-vos que diumenge passat, va ser el meu aniversari, i com a casa em veuen tan motivada amb això del blog, han decidit regalar-me un Mac com el que fa servir Carrie Bradshaw a Sexo en Nova York.


Però a casa meva un regal no es fa així com així i sempre va unit a alguna condició d'obligat compliment. A saber: unes sabatilles per sortir a córrer, un ebook per llegir i ara un Mac amb la condició de fer la formació one tot one que ofereix Apple. De moment, ja m'he inscrit al primer curs grupal de primeres passes amb un MAC. El faré dilluns i espero que em sigui útil per al blog. Ja us explicaré....



Els que em coneixeu sabeu que ni sóc tan estilosa ni ocurrent com Carrie, però això sí, quan em poso a xerrar o a teclejar amb més o menys encert, no hi ha qui m'aturi. I avui, estaria bé que aprofitès l'ocasió per fer-li un homenatge a aquesta articulista de ficció. Que ni és la més guapa, ni la que té el cos més perfecte, però té un carisma com poques.



Per fer-ho compartiré cinc de les seves frases més memorables i que es recollien en un article d'El País.

1. "Benvinguda al món de la innocència. Aquí ningú esmorza amb diamants ni té amors inoblidables...ens aixequem a les 7 i tenim breus afers que volem oblidar al més aviat possible..." 
(Capítol 1, temporada 1)

2. "A Nova York tot ho omple el sexe. Els que l'aconsegueixen. Els que busquen aconseguir-lo i els que no es mengen una rosca. La ciutat mai dorm perquè sempre està buscant com tenir-lo"
(Capítol 11, Temporada 1)

3. "I llavors, me'n vaig adonar... les de vint anys són fabuloses fins que en veus a una amb l'home que et va trencar el cor ..."
(Capítol 8, Temporada 4)

4. "Malgrat tot, els ordinadors s'espatllen, la gent mor i algunes relacions es trenquen. El millor que podem fer és respirar i reiniciar"
(Capítol 17, Temporada 2)

I la última, la millor...

5. "Pensant amb les relacions. N'hi ha que et porten alguna cosa nova i exòtica, n'hi ha que són de sempre i familiars, n'hi ha que et plantegen noves preguntes, n'hi ha que et porten a llocs impensables i n'hi ha que et porten de tornada. Però la relació més excitant i reptadora és la que tens amb tu mateixa. I si trobes a algú que estima el tu que tu estimes, és fabulós..." 
(Capítol 20, Temporada 6)


Carrie dixit.





2 comentaris:

  1. M'encanta Mariló! i em va encantar la série, molt divertides totes elles, cadascuna amb la seva personalitat i tan diferent ent re elles!
    Felicitats amb retard! :D

    ResponElimina