dissabte, 28 de juny del 2014

Una nit d'estiu pel Born

Cada dia m'agraden més les imatges costumbristes de ciutats plenes de locals i gent interessant...
Ahir a la tarda/nit, vam anar a sopar al Born i vaig aprofitar per captar-ne algunes per penjar-les a Pinterest ( ja que em relaxo mirant fotos d'altres, em sembla just compartir les meves).
El Born és un barri perfecte per sortir una nit d'estiu i jugar a fer de turistes per Barcelona.

La cantonada de Big Fish...


La classe del cafè Kafka...






Little Italy...


L'espai Moritz al mercat del Born


M'agrada aquest carrer del Born, estret i il·luminat com una festa major


M'encanta la imatge d'aquest local integrat amb la vida del barri


I un raconet..., el Número Nueve





Animeu-vos!! Ara és la millor època.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada