dimecres, 27 de novembre del 2013

On anar descalç no és anarquia. És cultural.

Fa unes setmanes vaig anar a sopar amb uns amics a Bcn, i un d'ells em va comentar que havia vist el programa del foraster als Muntells. Immediatament, em vaig adonar que em posava una mica a la defensiva (em preocupa la manca de respecte que de vegades mostra la televisió...). I el primer que li vaig preguntar era que li havia semblat. Ell em va dir que li havia agradat molt i que la gent que sortia semblava molt feliç. 
Després de parlar amb ell, vaig voler veure el programa per poder tenir les meves pròpies impressions. I, després de vore'l, puc dir que em va agradar. El programa, amb una filosofia de fotesa sana i amb clau d'humor, va posar de manifest, el més important, la qualitat humana i els costums de la gent del delta.
També em va permetre encaixar algunes peces. Ara entenc perquè mon pare, un esperit lliure i criat al delta, va sempre descalç. No és pura anarquia. És la cultura amb la que s'ha criat. 





El foraster als Muntells, setembre de 2013. 
Va directe a la nostra vídeo-col·lecció!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada