divendres, 17 de maig del 2013

.....I LES ESTADÍSTIQUES

Des de la meva època d'estudiant, sempre m'han agradat les estadístiques. Avui, una vegada més m'han resultat molt atractives.

El motiu és el següent:

La Ràpita chic en només cinc dies de vida ha arribat a les 1000 visites!!! 

Creieu-me, això per a una novata com jo que divendres passat encara no sabia que començaria un blog, ha resultat una mica impactant.

D'entrada, us comfesso que he estat mirant les estadístiques una mitjana de 4 o 5 vegades al dia i això em preocupa ( a vore si es converteix en una obsessió ...).

Una altra cosa impactant és saber des d'on ens visiten. NO us penseu que tots els que heu visitat el blog sou rapitencs. Us adjunto una imatge i veureu la diversitat de públic que hem tingut.





De tota manera tingueu molt clar que el merit no és meu, és vostre. Per tant he volgut compartir aquesta bona notícia amb tots els que heu col·laborat en la difusió de la nostra terra. Al cap i a la fi, això és un dels objectius d'aquest blog.

NOTA: Per tal de resoldre el tema de la meva possible obsessió, us faig saber que mai més parlarem de les estadístiques. He de retornar a la realitat i saber que això ha estat producte de la novetat i la vostra curiositat. Segur que a partir d'ara la cosa s'anirà calmant




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada