dissabte, 20 de juny del 2015

L'efecte gingebre

No se si a vatros us passa, però a mi hi ha petites rutines que he inclòs en la meva vida i que tenen un gran efecte en mi. Són aquelles petites accions que hem establert en els nostres dia a dia i de les que ens sentim orgullosos o bé ens produeixen sensacions diferents.
A mi m'ha passat amb el gingebre, un tubercle que des de fa un temps conviu amb la resta d'aliments de la meva cuina. És curiós perquè mai m'havia passat amb els naps i les xirivies, però amb el gingebre sí. Potser perquè ve d'Orient i té una connotació més exòtica.?!?!
El gingebre té moltes propietats, però per a mi la més important és que quan em prenc un caldet depuratiu fet amb aquest aquest producte és com si redimís qualsevol de les altres transgressions de la meva dieta -de vegades som així d'incoherents o contradictoris-.
El mateix em passa amb la infusió de gingebre i llima que em prenc cada nit. Mentre la degusto em sento cuidar-me i estimar-me una mica més que durant la resta del dia.
Mentre em prenc aquesta infusió penso que aquest és el punt de partida per continuar amb una vida sana, amb estimar-me una mica més cada dia i buscar noves petites accions que tinguin aquest efecte positiu en la meva vida. És l'efecte gingebre.

Quina petita acció de les vostres rutines té un gran efecte en la vostra vida?


Perquè hi ha petites coses que signifiquen molt...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada