dilluns, 20 de juliol del 2015

Can Deu, Fragments i El Maravillas

Ja sabeu que m'agrada compartir llocs de Barcelona amb gràcia. I n'hi ha un on hi vaig o passo per diferents motius i no l'havia compartit encara, la Plaça de la Concòrdia al barri de les Corts. És un com una plaça de poble dins d'una ciutat gran.
En aquesta mateixa plaça hi ha l'entrada a Can Deu, el centre cívic amb més encant- i on fa uns dissabtes vaig assistir al Congrés de la Felicitat, una introducció al món de la psicologia cognitiva i que us recomano-.

Jardins de CAN DEU, VIA
A banda de Can Deu, també hi ha dos llocs per menjar i beure on aniria cada setmana, simplement, perquè s'hi està bé i són agradables. De vegades amb això ja n'hi ha prou.
  • El primer, Fragments, un restaurant amb terrassa interior i exterior. Del que només us faria una recomanació, si esteu a la terrassa interior una nit de juliol, poseu-vos a la taula de sota el ventilador. Com de Fragments, tinc imatges de dia i de nit us les comparteixo totes...









  • I el segon, El Maravillas, una novetat de fa una setmana, on es pot menjar o beure. Un lloc d'aquells fet amb gràcia i que des del primer dia està ple. Aquesta Plaça de la Concòrdia té un efecte màgic.



Mireu quina làmpada més xula, està feta amb cistelles de vímet!!


  • I ara me'n torno cap a la Ràpita- ja m'està agafant complex d'autobús de la Hife, tant d'anar i vindre-, i fins al setembre, l'asfalt de la gran ciutat serà un borrós record. Ja tinc ganes de solet, aigua i passeigs a la vora de la mar...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada