diumenge, 26 de juliol del 2015

El color blau que tira...

No ho puc evitar, el color blau em tira. I com més blau mar és, millor. De la mateixa manera que quan fa dies que no veig la mar, trobo a faltar els seus blaus, quan fa dies que no em poso res d'aquest color, el torno a rebuscar per l'armari i me'l torno a col·locar. Si no, sempre tinc una opció més ràpida, que és obrir les portes de l'armari del meu home i de sobte tinc unes vistes precioses al mediterrani en versió camisa. Si no en té deu no en té cap.
Avui, mirant Style du monde, on es publiquen els estilismes de la gent responsable o relacionada amb el món de la moda en les últimes cites a Milan, Paris, Londres i Nova York, he tornat a comprovar que el blau mar sempre està i estarà. A aquesta gent també els deu passar que de tant en tant troben a faltar els colors blaus de la mar. És pura química. Hi ha tres quartes parts d'aigua en el cos humà, tres quartes parts en el planeta on vivim, i tres quartes parts d'aigua reguen els nostres cervells. 
Deu ser per això que el color blau sempre mos tira...

Alguns dels blaus que s'han vist per Style du monde:



  • Caroline Issa, directora de moda de la revista britànica Tank. Ella és una de les muses de la naturalitat del club de Garance Dore. 


  • Viviana Volpicella, editora de Vogue Nippon. M'encanta aquesta cara tan somrient que sempre té.





  • Helena Bordon, actriu i model brasilera



  • Anna Dello Russo, editora de Vogue Japó. Aquesta dona té un estil molt peculiar. T'agradi o no, sempre crida l'atenció.





  • I per últim, aquests dos a la desfilada de Giorgio Armani a Milano. Aquest estilisme no se de qui és...



  • I aquest últim, és de Patricia Manfield, The atelier  , en la mateixa desfilada d'Armani... 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada