divendres, 29 de maig del 2015

Un any i mig

De les recomanacions recollides per Sant Jordi, me'n vaig quedar amb una, la de Mini, una amiga publicista i que vaig conèixer fent de consort en un Brasil de condominis i de xofer privat. Ella em va recomanar "Un any i mig" de Sílvia Soler. I en lloc de començar amb la llista de lectures pendents que tenia i que vaig compartir, ho he fet amb aquest llibre. La veritat és que m'ha agradat tant que m'he quedat en ganes de llegir més coses d'aquesta autora, germana de Toni Soler. I comentant això mateix, que m'havia agradat, una altra amiga, Roser, em va recomanar un altre llibre seu, "L'estiu que comença". I a més em va suggerir que el comences a llegir per Sant Joan que és d'on parteix la història. No se si tindré prou paciència.
Mentrestant, estic fent un altre descobriment literari, molt diferent, però igual d'interessant. He passat de les interelacions d'una família actual a Badalona a la relació entre dues amigues i el seu món de finals dels anys 50, a Nàpols.
És el que té la lectura. Et permet viure històries en diferents moments i sentir-les teves des de la primera paraula.



A Badalona, Roger, el petit s'hi passa hores al mar esperant l'ona que el faci girar cap per avall i li doni el gir que necessita la seva vida...


Mentrestant, a l'any 1958, a Nàpols, Lenu i Lila, descobreixen un món a l'altra banda del pont on no hi havien anat mai fins que les inquietuds de veure i viure més, les impulsen a créixer...






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada